Andrea Centeno
Andrea Centeno

Vidas paralelas

El juego de Sid Meier Vs. Shigeru Miyamoto

 CAT

 Sid Meieryar és un personatge que es dedica al disseny de jocs com a director de
desenvolupament creatiu a Firaxis mentre que Shigeru Miyamoto és un dissenyador i
productor de videojocs que ha treballat per Nintendo des de fa 34 anys.Sir Meieryar des de ven petit la seva devoció als jocs de taula li van fer una empunyada per estudiar informàtica i aplicar els primers videojocs que va construir en traslladar els jocs de taula a l’ordenador. Fins i tot, amb 18 anys va simular vols d’avió dins d’un joc per a PC. Arrel d’això va crear el SowfareMicroProse i ja que va crear una
programació de simuladors i això va provocar una gran revolta per a diferents
màquines. Fins que anys després van anar evolucionant com es evident.

 

També ser la segona persona elegida a la Acadèmia de les Arts Interactives i les
Ciències per la seva trajectòria artística. Pero Shigeru Miyamoto tant per programar
simuladors de vol i jocs de taula, des de vent petit la seva afició era dibuixar e
il·lustrar personatges i crear histories.


Després d’ haver cursat la carrera de Disseny Industrial i a fabricar joguines però
poc després es va endinsar dins del mon animat i va començar a treballar a Nintendo.
Un dels primers jocs del programador Sid Meieryar va ser Pirates a l’any 1987.
Podem trobar infinitats de jocs interactius en pàgines d’Internet com per exemple
www.2kgames.com/railroads/railroads.html és un document Html des d’on podem
jugar a un dels jocs de Sid Meieryar però són jocs de forma lineal, és a dir, són jocs
amb una sèrie fixa, mentre Shigeru Miyamoto la sèrie de jocs que segueix és
totalment al contrari, el videojoc en forma no lineal que es tracta de presentar al
usuari o consumidor del videojoc una interacció de combats amb diferents
seqüencies diferents.

 

Però a Sir, no tot era això, el que li va donar la fama realment va ser el simulador
de vols “reals” que ell mateix dissenyava i programava. Un simulador de vol es un
sistema que com la mateixa paraula o diu simula la experiència de volar amb un avio
controlats per sistemes e interfases modernes.
Però Windows va crear un altre simulador on ell no podia competir, així que va
decidir deixar la empresa i al 1996 va fundar Firaxis Game i SowfareMicroProse va
acabar tancant. En aquesta nova empresa que ell actualment treballa, però no de
programador, sinó que opta al lloc de creatiu donant les seves pròpies idees a
diferents grups de programadors.

 

 

En contraposició amb el dissenyador Shigeru Miyamoto com hem vist abans
apart de inventar i dibuixar personatges ficticis crea el concepte de joc no lineal que li
permet crear moltes seqüencies per finalitzar el joc, diferents ambients i canvis de
missions i amb la opció de la victòria de joc i més endavant juntament el seu equip de
treball van poder aconseguir un espai virtual dins de la experiència humana amb el
sistema de controls puguin desenvolupar i crear diferents camps de visions dins del
videojoc simplement tocant un botó del comandament de la consola. És a dir, ajustar
la càmera amb el control de visió del videojoc amb un motor d’intel·ligència artificial
i poder controlar els moviments dels personatges a partir de programes amb 3D amb
els jocs d’ara amb l’automatització dins d’un món fictici dins de una narració
cinematogràfica.

fotografiacreativa en redes sociales

Contacto

FotografiaCreativa

 

 

formulario de contacto.

Versión para imprimir Versión para imprimir | Mapa del sitio
Andrea Centeno Burriel © fotografiacreativa